Forum Conlanger Strona Główna Conlanger
Polskie Forum Językotwórców
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Losowy generator języków
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Conlanger Strona Główna -> Conlangi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kwadracik
PaleoAdmin



Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 3731
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 48 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Wto 13:32, 05 Lip 2011    Temat postu:

No, dziękuję Smile

Cytat:
To wszystko są języki aprioryczne. A gdyby generować zmiany fonetyczne i zaszyć jakieś zbiory słów (na podobieństwo funkcji trzeciejczwartej) - dla generowania języków aposteriorycznych z danej rodziny?


To w planach. W planach też rozwinięcie systemu na tyle, żeby mógł wygenerować dwa języki i zapożyczał słowa z jednego do drugiego.

Cytat:
A może zgodziłbyś się udostępnić kod źródłowy, żeby wszyscy mogli to poprawić. Czy już gdzieś jest i tylko go przegapiłem?


Jeżeli znasz Pythona, to [link widoczny dla zalogowanych] - i tak na razie nic nie będę z tym robił do czasu przepisania fonologii.

Parę zastrzeżeń:

1. Kod oglądasz na własną odpowiedzialność. Jeżeli używanie "0" zamiast "False" itp obraża Twoje uczucia programistyczne, to może nie powinieneś go oglądać.

2. Funkcje zaczynające się od array_ są szczególnie wierutne, ale chyba w ogóle znikną, jak przepiszę fonologię.

3. Jeżeli zrobisz z tym coś ciekawego, to zastrzegam prawo do zerżnięcia Twojej pracy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BartekChom




Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 1278
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:28, 05 Lip 2011    Temat postu:

Nie spodziewałem się, że sytuacja będzie akurat taka, ale mam [link widoczny dla zalogowanych] pozwalająca na modyfikację i poprawki bez żmudnego wpisywania kilka razy tego samego. Instrukcja obsługi:
1. utwórz język za pomocą jednej z opcji 1-4
2. skopiuj linijki z cyframi na początku
4. zmień cyfry
6. uruchom program jeszcze raz i wybierz 5
7. wybierz ziarno do tworzenia słownictwa
8. wklej linijki z cyframi

Mam nadzieję, że działa tak, jak powinno


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artaxes




Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 2009
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Aryanam Vaej

PostWysłany: Wto 17:15, 05 Lip 2011    Temat postu:

BartekChom napisał:
Mam nadzieję, że działa tak, jak powinno.


Po pierwszym wenterowaniu program zostaje zamknięty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kwadracik
PaleoAdmin



Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 3731
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 48 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Wto 17:53, 05 Lip 2011    Temat postu:

Cytat:
Mam nadzieję, że działa tak, jak powinno


Nie za bardzo rozumiem, jak ma działać... Tzn. chyba tak, że wklejając ciąg cyferek i przerw, w przypadku "manual generation" program uznaje to jako wartości odpowiedzi dla danych pytań?

Bo w tym sensie działa, tyle, że tylko uruchomiony z wiersza poleceń, i tylko po usunięciu wszystkiego poza wstępnymi cyferkami, no i nowy tryb działa praktycznie tak samo, jak opcja 3, tyle, że z dodanym kluczem do słownictwa.

Ale pomysł nie jest taki zły, tylko zamiast kopiowania, może dodać* wypluwanie obok conlang.html pliku .txt z wartościami wszystkich cech? (wtedy możnaby też kiedyś w dalekiej przyszłości dodać funkcję do odczytywania tegoż pliku)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kwadracik dnia Wto 17:54, 05 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fortknox




Dołączył: 05 Sie 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa, Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Pią 11:47, 05 Sie 2011    Temat postu: Custom Language Builder

Wpadłem na pomysł, aby stworzyć podobnego rodzaju cacko zupełnie od zera.

I nie w pythonie tylko w czystym C, jako, że w tym języku najlepiej mi się programuje. Wink

Zerknijcie na wstęp w dziale Lingwistyka, temat Custom Language Builder.

fortknox


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Conlanger Strona Główna -> Conlangi Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin